
Aktualno
»S Tino Gaber imava drugačen dogovor«
V podjetju, kjer za Tino Gaber snemajo podkaste, pravijo, da 1.200 evrov za podkast zaračunajo le novim strankam. S partnerico predsednika vlade pa imajo drugačen dogovor.
Informacije o tem, kako se financira Tina Gaber, so naletele na velik odziv javnosti. Direktor podjetja Lemonic, ki za Gaber snema podkaste, je po objavi našega članka poudaril, da partnerica Roberta Goloba njegovemu podjetju za dva podkasta na mesec ne plačuje 2.400 evrov.
»Snemanje podkasta v podjetju Lemonic stane 1.200 evrov za nove stranke. S Tino Gaber pa imava drugačen dogovor, kar pa ni stvar medija,« je poudaril Dominik Čepon v odzivu na naš članek.
[[povezana]]
Kakšna pravila veljajo za vplivneže?
Iz objav na Instagramu je razvidno, da se je Gaber klasičnemu vplivništvu in promoviranju izdelkov, odrekla že pred časom. Zadnjo objavo, v kateri je promovirala prehranske dodatke, je objavila decembra 2022, torej tik preden je njena veza s predsednikom vlade postala javna. Tako kot večina drugih slovenskih vplivnežev tudi ona takrat ni jasno navajala, da gre za plačano oziroma sponzorirano objavo.
Kdo je vplivnež? Slovar slovenskega knjižnega jezika pravi, da je vplivnež tisti, ki z ugledom, ki ga uživa znotraj mreže sledilcev, bralcev, zlasti na družbenih omrežjih, pomembno vpliva na njihove odločitve in življenjski slog. Vplivneži so postali eno izmed ključnih orodij marketinških strategij; podjetja pošiljajo lastne produkte vplivnežem, ki njihova korporativna sporočila ali izdelke širijo po svojih mrežah sledilcev.
Odkar je Tina Gaber medijsko izpostavljena kot premierjeva partnerka, občasno v svojih objavah označi le stilistko, s katero sodeluje in umetnika ličenja, ki skrbi za njen videz.
Tržni inšpektorat nad vplivneže
Do vplivnežev so inšpektorji postali bolj strogi lani, ko so aprila na pobudo Evropske komisije izvedli veliki nadzor in vplivneže opozorili na kršitve pravil, ki so zapisana v zakonu o varstvu potrošnikov.
Na Tržnem inšpektoratu sicer pojasnjujejo, da morajo vplivneži pri oglaševanju ali prodaji prek socialnih omrežij spoštovati predpise iz pristojnosti nadzornih organov.